لیست

لیست جدیدترین محصولات بازار

لیست

لیست جدیدترین محصولات بازار

لیست جدیدترین محصولات بازار

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

محصولات جدید 21

ادکلن جیبی ۵۰ میل وان میلیون مردانه
ادکلن مردانه وان میلیون پاکو رابانا مدرن و مشهور است. بسته ادکلن بسیار شیک است و به شکل یک شمش طلا طراحی‌شده که توجه هرکس را به خود جلب می‌کند. نت بالای وان میلیون دارای گریپ‌فروت، نعناع و لیمو بوده و در ادامه با گل رز، دارچین و ادویه در نت میانی آن ترکیب شده است. نت پایه‌ی ادکلن دارای آکورد چوبی، چرم، عنبر و نعناع هندی است.One Million در سال ۲۰۰۸ میلادی و در حدود ماه اکتبر توسط کمپانی معتبر پاکو رابان تهیه و تولید شده است. این ادکلن به ادکلن مردان میلیونر معروف شده است. شیشه و بسته بندی این محصول بسیار زیبا و شیک میباشد. این محصول برازنده آقایان مدرن و امروزی و در تمامی سنین مختلف می باشد.این محصول بسیار روانشناسانه طراحی شده است. به گقته Pacco Rabanne کمپانی سازنده این محصول طلا همیشه برای انسانها فریبنده و جذاب بوده است و در طول تاریخ همیشه احساس پیشرفت , قدرت , ثروت و موفقیت را برای افراد به همراه داشته است.بدون شک شما نیز دوست دارید همیشه یک ادکلن بسیار خوشبو و شیک در جیب لباس یا در ماشینتان داشته باشید، تا در مواقع نیاز ادکلن محبوب شما سریعاً در اختیارتان باشد.عطرهای جیبی ۵۰ میلی را می توانید در جیب و یا کیف خود قرار دهید و زمانی که به مهمانی میروید ، و یا به سر کارتان می روید و یا کلاس درس و… کافیست داخل آسانسور از این عطرمقداری استفاده نمایید و وارد مکان مورد نظر شوید و از حس اعتماد به نفس و خوشبو بودن لذت ببرید.داشتن حجم کم این ادکلنها باعث می شود، شما هر چند وقت یکبار با رایحه ای متفاوت بین دوستان و آشنایان ظاهر شوید.بعضی از افراد ادکلن اصلی و مورد علاقه خود را دارند ، عطر جیبی ادکلن مورد علاقه خود را نیز تهیه می کنند و به عنوان عطر یدکی همیشه در کنار خود نگه می دارند تا هر چند یکبار رایحه ی روی خود را تازه نمایند.
مشخصات:
ساخت کشو ...
عطر زنانه ی اکلت از کمپانی لانوین Lanvin Eclat D Arpege
عطر زنانه ی اکلت از کمپانی لانوین با تمی موزیکال در سال ۲۰۰۲ توسط کارین دوبریئول طراحی و به بازار عرضه شد. این محصول که در دسته ی پرفروشترین های این کمپانی جای گرفته است با رایحه ی گل ها و میوه ها ، نشاط ، شادابی و امواج نت های موسیقی را برای شنونده به ارمغان می آورد. در ساخت این رایحه ی خنک و شیرین از عصاره ی شکوفه ها ، میوه ها و گل های معطر استفاده شده است. بطری ساده و شیک این محصول به همراه کاور طلقی آن ، از دیگر زیبایی های این محصول زنانه می باشد. طراحی رایحه ی آن به گونه ای است که در ابتدا بینی شنونده با بوی لطیف یاس بنفش ، نوازش میشود و چندی بعد در بطن آن بوی آمیزه های گل های اوسمانتوس ، گل صد تومانی بنفش ، باقلای کوهی و شکوفه ی هلو حضور پیدا کرده و در نهایت با رایحه ی عناصری همچون عنبر سائل ، سدر و مشک کار خود را به پایان می رساند. محصولی که در مجموع از مصرف کنندگان خود در سرتاسر جهان نمره ی قبولی را دریافت نموده است.ویژگی های ادکلن زنانه لانوین اکلت:سال تولید عطر ادکلن زنانه لانوین اکلت: ۲۰۰۲سایز عطر ادکلن زنانه لانوین اکلت: ۱۰۰میلقدرت خوشبویی: عالیپیشنهاد استفاده : روز و شبمناسب برای : زنانسن مصرف : تمام سنینبو: خنک و شیرینفصل: ماه های گرم سال ...
مینی پمپ باد ( مخصوص خودرو های سواری )
با خاطری آسوده سفر کنید .باد کردن لاستیک ماشین حتی بدون نیاز به پیاده شدن سرنشین ها از خودرو . مشخصات پمپ باد چهار کاره گالان : 1 - درجه باد : به دلیل داشتن درجه باد میتوانید به سادگی باد لاستیک خودرو خود را تنظیم کنید و از آسیب رسیدن به جلوبندی خودرو جلوگیری نمائید.2 - چراغ قوه : در صورت نبود نور کافی میتوانید از آن به سادگی استفاده نمائید .3 - فلشر : در صورت نقص فنی خودرو و ایستادن در کنار جاده و یا ... برای نشان دادن خودرو و جلوگیری از بروز تصادف میتوانید از فلشر استفاده نمائید .4 - سیم بلند : سیم به اندازه ی حدود 2 متر که دستگاه به راحتی به تمامی قسمت های خودرو میرسد .5 - سری فندکی : یکی از مزایا این کمپرسور نسبت به نمونه های دیگر آن در بازار میباشد که به جای نصب به باطری میتوانید به سادگی به فندک خودرو نصب نمائید .6 - قدرت بالا : این دستگاه با توانائی 300 psi میتواند به راحتی لاستیک خودرو شما را باد نماید .7 - چهار سری : با داشتن 4 سری میتوانید به سادگی به غیر از لاستیک خودرو انواع وسائل بادی مانند توپ ، استخر بادی و ... را باد نمائید . کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود . گارانتی :این محصول دارای سه ماه گارانتی تعمیر میباشدنحوه ارسال :پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد . ...
بانک اطلاعات اتوسرویس و تعویض روغن کاران ماشین کشور
محتویات بانک اطلاعات اتوسرویس و تعویض روغن کاران ماشین کشوراین مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 542 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.این فایل، حدود 8100 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف اتوسرویس و تعویض روغن کاران ماشین کشور به تفکیک شهر و استانموبایل برخی ار فروشندگانعنوان فروشگاهنام فروشندهنوع فایل : PDFصحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آخر سال 1391 اگر فروشنده عمده محصولات اتوسرویس و تعویض روغن کاران ماشین کشور هستید.اگر بازاریاب عمده محصولات اتوسرویس و تعویض روغن کاران ماشین کشور هستید.اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.کسب و کار خود را متحول کنید.یا دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید. ...
پاورپوینت انگیزش در مدیریت (ایجاد انگیزه در کارکنان)
پاورپوینت انگیزش در مدیریتدارای 53 صفحه اسلاید پاورپوینت...
هدف رفتاری
بطورکلی انسانها باید برانگیخته شوند تا رفتار مشخص و معینی را از خویش بروز دهند، یکی از راههایی که باعث افزایش تولید یا بطور کلی بالا رفتن کیفیت کار در سازمانها می شود، برانگیختن کارکنان به شیوه های مختلف است این اصلی است که هر مدیری برای پیشرفت کارش و اعمال مدیریت صحیح ناگریز به اعمال آن است در واقع مدیری با استفاده از شیوه ها و متدهای مختلف از مهارت های متعددی استفاده می کند تا این مهارت او را در راه رسیدن به اهداف سازمانی یاری دهد. از مهمترین این مهارتها همانطور که ذکر شد ایجاد انگیزه در کارکنان است، «ضروری ترین تکلیفی که بر عهده مقامات رهبری در جامعه اسلامی در ایجاد انگیزش برای مدیریت ها مقرر است این است که برای تامین سعادت مردم جامعه آنان را از هدف اصلی حیات بطور کلی و انگیزش اصلی و انگیزشهای ثانوی و فردی آن آگاه ساخته و آنها را برای مردم چنان تعلیم دهد و قابل پذیرش سازد که مردم فعالیت های خود را در جامعه و در هر موقعیتی که باشند آگاهانه و از روی آزادی انتخاب نمایند هدف اصلی حیات انسانها در این زندگانی عبارت است از قرار گرفتن در جاذبه کمال اعلی ازمسیر ذیل که عبارت است از تکاپویی آگاهانه در حیات هر یک از مراحل زندگی که در این تکاپو سپری می شود و با نظر به عظمت انگیزش هدف در اشتیاق حرکت به مرحله بعدی می افزاید» از انگیزش تعاریف متعددی بعمل آمده است که ذیلا به برخی ازآنها اشاره می کنیم.تعریف انگیزش:
انگیزش عبارتست از: بکارگیری توانایی فکری، خلاقیت، تجربه وجهان بینی با توجه به عوامل بوم شناسی و محیطی همراه با طرح ریزی عقلانی برای حرکت جمعی بسوی اهداف سازمان (آیین مدیریت ص 142)
انگیزش عبارتست از ریشه های محرکی که فرد را وادار به بروز نوعی عمل یا رفتار می کنند تا نیازهایی را که آرزو دارد برطرف ...
پاورپوینت سازه های پوسته ای ppt قابل ویرایش
این فایل شامل پاورپوینت 54 صفحه ای و یک پی دی اف 55 صفحه ای می باشد که بصورت کامل در مورد سازه های پوسته ای، اطلاعات جامعی را در بر دارد.موضوعات مورد بررسی در این پاورپوینت عبارتست از:- مقدمه- تاریخچه کاربرد سیستم های سازه ای پوسته ای در ساختمان سازی- بررسی رفتار سازه های پوسته ای- انواع سازه های پوسته ای از نظر فرم- نمونه های از سازه های پوسته ای اجرا شده (داخل و خارج کشور)- نحوه اجرای سازه های پوسته ای- معایب و محاسن سازه های پوسته ای- منابع و مآخذچند تصویر از این پاورپوینت را در زیر مشاهده میفرمایید :
...
سرور HP ProLiant DL380 Gen9
سرور HP ProLiant DL380 G9 قابلیتهای بسیار زیادی در نظر گرفته شده است که از جمله می توان پشتیبانی از سی پی یو های سری E5-2600 V4 CPU Intel Xeon سری 2600 v4 با قابلیت پشتیبانی از 22 هسته و همچنین پشتیبانی از حافظه های سری DDR4 و قابلیت نصب در 24 شکاف مموری نام برد 1.5TB ram DDR4+120TB Hard پشتیبانی کند.
خرید سرور HP ProLiant DL380 G9 تواناییهای ارزشمندی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که یکی از آن موارد امکان انتقال دیتا با سرعت 12Gb/s می باشد که به عنوان یکی از نقطه های تفاوت آن با نسل قبلی یعنی HP ProLiant DL380p G8 طلقی می گردد .
سرور HP DL 380 G9 که به خاطر ویژگیهای خاص و قیمت بسیار مناسب از سرور های پرفروش در ایران است و در غالب دیتا سنتر ها و شرکت های بزرگ و کوچک از این مدل خاص بیشتر استفاده می شود.
پردازنده جدید Intel Xeon E5-2600 v4
Intel Xeon E5-2600 v4
E5-2699 v4,E5-2698 v4,E5-2697 v4,E5-2697A v4,E5-2695 v4,E5-2690 v4,E5-2687W v4,E5-2683 v4,
E5-2680 v4,E5-2667 v4,E5-2660 v4,E5-2650 v4,E5-2650L v4,E5-2643 v4,E5-2640 v4,E5-2637 v4,
E5-2630 v4,E5-2630L v4,E5-2623 v4,E5-2620 v4,E5-2609 v4,E5-2603 v4 ...
چراغ خواب دفع کننده پشه و مگس تیراژه
دستگاه چراغ خواب و فراری دهنده پشه و مگس تیراژه علاوه بر اینکه یک چراغ خواب دو حالته با نور سفید و آبی است، باعث فراری دادن مگس و پشه می شود. دور کننده حشرات تیراژه بهترین وسیله برای رهایی از شر حشرات مزاحم است.ما همیشه برای در امان ماندن از مزاحمت حشرات، پشه و مگس دنبال راهی هستیم. راه های مختلف را هم امتحان کرده ایم مانند اسپری های حشره کش، قرص های حشره کش و استفاده از سموم مختلف. هر کدام از این روشها تاثیر بسیار کمی داشته و اثرات مخربی که روی محیط زندگی ما می گذارند به مراتب زیاد و خطرناک است.توجه کنید که این دستگاه غیر قابل مقایسه با نمونه های چینی است و داشتن یک سال گارانتی و تضمین کیفیت از سوی شرکت تیراژه گواهی کارایی بالای آن می باشد.دستگاه دفع کننده حشرات تیراژه با ایجاد فرکانس های صوتی ( آلتراسونیک یا فراصوت ) که در محدوده شنوایی انسان و حیوانان خانگی (سگ، گربه، پرنده ها) نیستند باعث می شود که اعصاب حشرات موذی تحت تاثیر قرار بگیرد و آنها از محل زندگی ما دور شوند. 
مشخصات فنی چراغ خواب فراری دهنده حشرات تیراژه:
- دارای 12 LED با نور بسیار مناسب برای چراغ خواب- دارای کلید سه حالته برای خاموش کردن و تغییر رنگ نور چراغ خواب به آبی یا سفید- مناسب برای مکان هایی با ارتفاع سقف 4 متر- بدون ضرر برای انسان، حیوانات خانگی و یا دستگاه های الکترونیکی
روش کار با دستگاه:
شما کافی است که این دستگاه را به پریز برق متصل کنید و از آن به بعد تاثیر فراری دهندگی آن شروع به کار می کند. همچنین نیاز نیست که لامپ چراغ خواب آن روشن باشد همین که دستگاه به برق متصل باشد خاصیت دفع کننده حشرات آن عمل می کند.
مزیت های خرید چراغ خواب فراری دهنده حشرات تیراژه:
شما با خرید این محصول برای همیشه از دست مزاحمت های پشه و مگس در منزل یا محل کار راحت می شوید.همچنین علاوه بر آن یک چراغ خواب بسی ...
ادکلن 212 مردانه وی آی پی 212 VIP MEN
عطر مردانه 212 وی ای پی VIP 212 Men Eau de perfumeگروه بویایی: چوبی گلی مُشکیعطار: روزندو متئو , آلبرتو موریلاس , آن گوتلیبطبع: خنکدارنده نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارواسانس اولیه : ادویه جات معطر , گریپ فروت , ترنج , برگ درخت نارنج , اسطوخودوس , ترکیبات سبزاسانس میانی : بنفشه , زنجبیل , سالویا , گاردنیای یاسمنیاسانس پایه : روایح دودی , چوب صندل سفید , خس خس , چوب گایاک , لابدانیوم , مشکعطرهای مردانه معمولا بوی تند با ته‌مایه‌های تلخ دارند. این نوع عطرها شخصیت جدی آقایان را بیشتر نمایان می‌کنند. با استفاده از این نوع ادو پرفیوم ها در طول روزهای پرترافیک و شلوغ شهری، انرژی دوباره‌ای خواهید داشت. یکی از عطرهای شیک و شرقی که برای آقایان امروزی طراحی ‌شده، «212VIP Men» نام دارد. این عطر 30میلی‌لیتری در سال 2012، به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو نفر از عطرسازهای مشهور دنیا با نام‌های «Emilie (Beveirre) Coppermann» و «Lucas Seiuzac» انجام داده‌اند. مردی که از این عطر استفاده می‌کند، بسیار جذاب‌تر و کاریزماتیک‌تر به نظر می‌رسد. چهره‌ی مشهوری که در کمپین تبلیغاتی این عطر نقش پررنگی ایفا کرده است، «Jon Kortajarena» نام دارد. بطری این عطر خیلی ساده طراحی شده است. این بطری زیبا بسیار خوش‌دست است و به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف‌دستی خود نگه‌دارید. در بطری هم مثل بدنه از جنس فلز بوده و درخشش آن از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، توجه شما را به خودش جلب می‌کند. کافی است این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید تا بوی لیمو، فلفل، زنجبیل و خاویار فضای اطرافتان را پر کند. این ترکیب چهارگانه و تندوتیز، هوش ...
نرم افزار چک کردن بانک ایمیل و تشخیص صحیح بودن بانک
نرم افزار چک کردن بانک ایمیل و تشخیص ولید بودن بانک این نرم افزار که در نوع خود بینظیر است به شما کمک میکند تا بانک ایمیل خود را بهینه کرده و ایمیل های غیر فعال را از فعال جدا نمایید حذف ایمیل های Bounce شده ( نامعتبر و غیرفعال) از لیست ارسال و عدم ارسال ایمیل به ایمیل های غیرفعال و نامعتبر
با این نرم افزار شما یک بانک ایمیل در اختیار دارید که تماما فعال و ولید می باشد.
کار بااین نرم افزار فوق العاده ساده میباشد فقط کافیست بانک ایمیل را از طریق فایل TXT به نرم افزار داده و دکمه استارت را کلیک نمایید و بعد از چند دقیقه یک بانک ایمیل کاملا واقعی و اکتیو در اختیار دارید نرم افزار رجیستر شده است و نیازی به کرک ندارد استفاده کاملا آسان با بازدهی بالا دارد در هر بار استفاده 1400 ایمیل را با سرعت بالا چک می کند می توانید به دفعات نرم افزار را باز کرده و همزمان لیست های مختلف را چک نمایید همچنین لیست ایمیل های نامعتبر را هم در اختیار شما قرار می دهد تا از صحت انجام کار اطمینان حاصل نمایید ...
خمیر واکس بدنه خودرو Formula 1 ( محصول کشور آمریکا )
بدلیل داشتن واکس کارنابای طبیعی (با استفاده از تکنولوژی نانو) نوعی فیلم محافظ بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند که سطح رنگ را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار می دهد و به آن درخشش فوق العاده ای می دهد. به عبارت دیگر شما با استفاده از این محصول محفاظت رنگ و واکس خودرو را در یک حرکت انجام می دهید.ماندگاری این محصول بر روی رنگ خودرو 12 ماه است. (ماندگاری یک ساله در شرایط استاندارد امکان پذیر است اما در ایران به دلیل استفاده شهرداریها از مواد ضد یخ غیر استاندارد، ماندگاری این واکس ها به نصف کاهش پیدا می کند. این زمان در شمال ایران نزدیک به یک سال و در شهرهای کویری و سردسیر به 6 ماه کاهش پیدا می کند.Features - Made From #1 Grade Carnauba Wax. - Beads Water Up To 12 Months. - Restores Auto Paint Finishes To Look Like New. - Safe for all paint finishes, including clear coat. - Advanced micropolishers remove minor scratches and haze, bringing out the true, rich color of auto paint. - Leaves pure Carnauba Wax protection that lasts for up to 12 months. - Gives a high-gloss shine that lasts. - Goes on fast, wipes off easily. محصول کشور آمریکانام تجاری محصول : Formula 1کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.نحوه ارسال :پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد. ...
پروژه پایانی بررسی مبانی اقتصاد روستا
فصل اول : مبانی اقتصاد روستا
موضوع علم اقتصاد
رابطه اقتصاد و جغرافیا
موضوعات علم اقتصاد
اقتصاد تولید کشاورزی
بنیان اقتصادی
بنیان های اقتصادی اجتماعی جامعه
نظام اقتصادی
انواع نظامهای اقتصادی
سازمان فعالیتهای اقتصادی
عوامل توسعه اقتصادی روستا 
جمعیت
سرمایه و سرمایه‌گذاری
ابداعات
مبادلات بین‌المللی
رشد جمعیت و توسعه اقتصادی
رشد جمعیت و توسعه اقتصادیدر روستا
موانع توسعه اقتصادی روستا 
دورهای باطل فقر
نرخ ناچیز تمرکز سرمایه
موانع اجتماعی فرهنگی
تنگناههای کشاورزی
کمبود نیروی انسانی متخصص و ماهر
مفاهیم و اصطلاحات پایه در اقتصاد روستایی
فصل دوم : کشاورزی واقتصاد روستایی
اقتصاد روستایی 
کشاورزی و اقتصاد ملی
کشاورزی و توسعه روستایی
چالش‌های عمده توسعه روستایی
کشاورزی و توسعه اقتصادی روستا
فرایند تولید در بخش کشاورزی
مهاجرت و اقتصاد روستایی
سیاستهای تحول اقتصاد روستایی
نقش دولت در اقتصاد روستایی و کشاورزی
ضرورتهای دخالت دولت در بخش کشاورزی
علل عقب‌ ماندگی اقتصادی نواحی روستایی
علل درونی
ـ بالا بودن نرخ رشد‌ جمعیت
ـ عدم دسترسی به امکانات عمومی:
ـ غلبه داشتن کشاورزی‌ سنتی به عنوان مهمترین بخش اشتغال و تولید
ـ محدودیت منابع تولید‌
ـ عدم وجود قوه خلاقیت و ابتکار
ـ کمبود سرمایه‌ و کالاهای سرمایه‌ای
ـ کوچکی، تعدد وپراکندگی قطعات زراعی
عوامل بیرونی
ـ دو گانگی چند گانگی اقتصادی کشور
ـ عقب‌ ماندگی تکنولوژی
ـ نابرابری
- درآمد - هزینه خانوار شهری و روستایی
ـ الگوهای توسعه
- قوانین و مقررات و اثرات اقتصاد سیاسی
نقش مسکن در اقتصاد روستایی
تاثیر فعالیت اقتصادی بر روی اشکال مساکن
سازمانهای مدیریتی روستا
توسعه‌ نظام‌ دانش‌ و اطلاعات‌ کشاورزی 
فصل سوم : بنیانهای اقتصادی روستا
منابع و عوامل تولید بخش کشاورزی
زمین
تقسیم بندی اقتصادی زمین
آب
پائین بودن راندمان آ ...
شعر در ادبیات ایران باستان
این کتاب الکترونیکی تحقیق مختصر و مفیدی درباره شعر در ایران باستان است.فرمت کتاب پی دی اف و شامل 13 صفحه می باشد.در ادامه بخشی از کتاب آمده است:"پیشینه شعر ایرانی از دوره آریایی یا به قول دانشمندان شرق شناس،از دوره هند و ایرانی شروع می شود.یعنی دوره ای که هندی ها و ایرانی ها یک قوم و یک نژاد آریایی بوده اند،شاخه ای از هند و اروپایی.اشعار ودایی از قدیمی ترین اشعار در تاریخ ادبیات و شعر ایران است و سابقه سرودن آن ها به 1800 پیش از میلاد برمیگردد.کارکرد عمده اشعار باستانی بیان مسائل دینی است،اما مسائل اساطیری و عرفانی را هم باید به آن اضافه کرد.اسطوره نقش مهمی در شعر ایران باستان و میانه ایفا می کند.اصولا می توان گفت که بیشترین حجم شعر اوستایی سرشار از مضامین اساطیری است.در ایران باستان و میانه شعر عروضی نداشته ایم اما باید بگوییم که رایج ترین وزن شعر سده های چهارم و پنجم یعنی بحر متقارب که سراسر شاهنامه فردوسی به این وزن سروده شده،امروز ثابت کرده اند که این وزن یکی از نزدیک ترین اوزان هجایی ایرانی دوره فارسی میانه بوده که وارد عروض عرب شده و فردوسی بی دلیل نبوده که از این وزن کاملا ایرانی در شاهکار خود استفاده کرده."دوره ایران باستان از 1000 سال پیش از میلاد آغاز می شود و تا حدود 330 پیش از میلاد ادامه دارد.در این زمان زرتشت نخستین شاعر و پیام آور ایرانی می زیسته است.از سوی دیگر در این دوره ما حکومت مادها،هخامنشیان،اشکانیان و ساسانیان را داریم.در این کتاب الکترونیکی خواننده با گوشه ای از شعر و ادبیات غنی و پربار ایران باستان آشنا می شود و در می یابد که چه گنجینه بزرگی از شعر و ادبیات در ایران باستان وجود دارد با توجه به اینکه حجم زیادی از این آثار به خاطر جنگ ها و تها جمات بیگانگان از بین رفته و امروز ما به آن ها دسترسی نداریم.این تحقیق می تواند برای همه علاقه مندان به ...
حسابدار کوچک اتحادیه اصناف
این برنامه کاربردی با معماری دسکتاپ ( desktop با امکان استفاده به صورت شبکه ای و چند کاربره) در مایکروسافت اکسس طراحی و با کدهای VBA خودکار سازی شده است؛ طوریکه کاربر احساس کار با یک نرم افزار مستقل را داشته و بدون نیاز به داشتن مهارت کار با مایکروسافت اکسس میتواند با برنامه کار کند. سعی شده نیازهای اصلی اتحادیه‌های اصناف مختلف را پوشش داده شود.در طراحی دیتابیس بیشترین نکات و اصول نرمال سازی لازم رعایت شده تا انجام تغییرات احتمالی در آینده امکانپذیر باشد.
قابل ارتقاء بر اساس نیازهای مشتری.
قابل استفاده به عنوان یک نرم‌افزار ساده حسابداری عمومی
ارسال رایگان نسخه‌های ارتقاء داده شده (در صورت وجود) برای خریداران قبلی
دقت کنید که سورس برنامه بسته شده و جهت دریافت سورس آن، می‌بایست دو نسخه از آن خریداری شود! بدین منظور، در فرم سفارش تعداد را وارد کنید.
سورس برنامه کامل بوده و تنها فرق آن، باز بودن و قابل تغییر بودن آن است.
نسخه فعلی تنها قابل اجرا در ویندوزهای 32 بیتی خواهد بود. (ویندوز اکس پی سرویس پک 3، ویستا، ویندوز 7؛ در ویندوز 8 تست نشده)
قابل اجرا (تست شده) در نسخه‌های مختلف آفیس (2003، 2007، 2010، 2013)
امکان استفاده به صورت شبکه ای و چند کاربره
جدا بودن فایل دیتابیس و برنامه
امکانات، وظایف و قابلیت‌های پیش بینی شده:
در این برنامه از حسابداری ادواری استفاده نشده است.
معرفی حسابهای هزینه ها و درآمدها
معرفی کالاها و خدمات
معرفی حسابهای بانکی و صندوق ها
ثبت/ اصلاح موجودی اولیه حسابهای بانکی و نقدی (صندوق) 
معرفی اشخاص و اعضای اتحادیه
معرفی حسابهای معین و تفصیلی و گروه‌بندی آنها
ثبت سند درآمدهای عمومی(ثبت، ویرایش و حذف)، امکان جستوی سند و فیلتر بر اساس تاریخ در فرم ثبت اطلاعات
مدیریت هزینه های عمومی مانند مورد بال ...
بازی های زناشویی ویژه زوجین خاص و متفاوت
اگر زوج دلسوزی برای زندگی زناشویی تان هستید حتما اهمیت فوق العاده رابطه زناشویی را می دانید و دوست دارید آن را بهتر و جذابتر از قبل کنید.
از بزرگترین مشکلاتی که برای هر زوجی پس از چند سال پیش می آید تکراری و یکنواخت شدن رابطه است که باعث می شود دیگر همانند گذشته از بودن با یکدیگر لذت نبرید، شاید تازه ازدواج کرده اید و شاید هم به حرفم رسیده اید و دوست دارید از این وضعیت خلاص شوید. در واقع به وجود آمدن این وضعیت امری بدیهی است و تیم برنامه شاپ دقیقا برای حل این مشکل بزرگ اقدام به گردآوری مبحثی کاملا جدید در زمینه مسایل زناشویی کرده و ماحصل آن در یک سمینار صوتی 82 دقیقه ای با عنوان بازی های جنسی زوجین ویژه زوجهای خاص، تهیه شد.
با گوش دادن به مطالب سمینار به یک قانون مهم برای داشتن یک رابطه لذتبخش پی می برید و آن اینکه خلق یک رابطه لذتبخش از قبل از ورود به اتاق خواب اتفاق می افتد و اگر شما بدون هیچ برنامه ریزی قبلی سراغ همسرتان می روید و انتظار معجزه دارید طرحی کاملا شکست خورده را تجربه می کنید.
با یادگیری مطالب و ایده های بازی های جنسی، متوجه می شوید چطور با وسایلی بسیار ساده که در هر خانه ای پیدا می شود می توانید رنگ و بویی تازه از هیجان و لذت به زندگی تان بدهید و از این پس برای هر نوع رابطه ای از قبل برنامه دارید و با ذوق و شوق روزهای آغازین زندگی مشترکتان سراغ همسر محبوب تان خواهید رفت.
این یک رویای دور از دسترس نیست، ما به شما نشان می دهیم که چطور طراوت و تازگی روزهای آغازین زندگی تان را دوباره تجربه کنید حتی اگر در ابتدای راه هستید باز هم از تجربه این ایده ها لذت خواهید برد چرا که علاج واقعه را قبل از وقوع کرده اید.
مطالب آموزشی این سمینار در چه فرمتی ارایه می شود؟
برای اینکه این محصول کاربردی تر باشد، فرمت ارایه آن را به شکل صوتی قرار دادیم و بدین ترتیب می توانید به سادگ ...
ریموت کنترل جادویی همه کاره برای تمام تلویزیون ها
خیلی از مواقع پیش می آید که در جاهایی هستیم که کنترل تلویزیون دست ما نیست ولی دوست داریم کانال را عوض کنیم یا صدایش را کم و زیاد کنیم و یا حتی خاموشش کنیم. این موضوع در مهمانی ها، مکان های عمومی و... زیاد پیش می آید. ریموت جادویی همه کاره یک وسیله جالب است که همه این کارها را برای ما انجام می دهد.ویژگی های ریموت جادویی همه کاره:1- ریموت همه کاره جادویی یک ریموت کوچک است که هم به عنوان جاکلیدی و هم برای کنترل انواع تلوزیون ها می توانید از آن استفاده کنید.
2- از ریموت کنترل همه کاره می توانید برای عوض کردن کانال ها، کم و زیاد کردن صدای تلویزیون و خاموش و روش کردن تلویزیون استفاده کنید و به عنوان جاکلیدی همه جا همراه شما باشد!3- برای ست شدن این وسیله با تلویزیون کافی است که دکمه mute کنترل جادویی همه کاره را چند لحظه نگه دارید تا صدای تلویزیون را قطع کند آنگاه آماده کار است! با همه مارک های تلویزیون از قبیل سونی، سامسونگ، ال جی، توشیبا، پارس، پاناسونیک، جی وی سی، فیلیپس، شارپ و... ست می شود.
4- شما با داشتن کنترل ریموت جادویی همیشه کنترل همه تلویزیون ها را در جیب خود دارید و می توانید آنها را کنترل کنید و البته با بعضی ها نیز شوخی کنید!!برند این محصول; universal remote می باشد. ...
موش کوکی نوستالژی
نوستالژی دهه 60 به بازار آمد.اسباب بازی موش کوکی که از نوستالژی های دوران قدیم است با کیفیت بالاتر و بهتر روانه بازار شد.با موش کوکی شادی و نشاط را به کودکان خود هدیه دهید.این موش بدون نیاز به باطری و تنها با کوک نمودن، شروع به حرکت می نماید و همزمان با حرکت سریع رو به جلو، دم خود را نیز می چرخاند.جنس این اسباب بازی از پلاستیک و پولیش ضد حساسیت می باشد. در صورت خرید 6 عدد کوکی که می تواند شامل 1 مدل و یا ترکیبی از انواع کوکی (هشت پا - گاو - آهو - جغد - شیر - ماهی - کرم - قطار - موش پولیشی) باشد، 2 عدد کوکی نیز هدیه دریافت نمایید. ...
مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه (اقتصاد-مدیریت-مهندسی صنایع)
مجموعه 13 چکیده و مقدمه از مقالات بسیار معتبر خارجی نسخه انگلیسی مقاله به همراه ترجمه فارسی چکیده ی آن با کیفیت ترجمه ی خوب،مناسب و قابل فهم مطالب مهم و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع، شامل موضوعات مختلف و ایده های نوین مربوط به سال های 2000 تا 2013 این مجموعه شامل 13 مقاله ی انگلیسی از سایت معتبر ELSEVIER که مرجع مقالات ISI می باشد است. اطلاعات سودمندی شامل این موارد در این مجموعه وجود دارد: 1. شیوه های مدیریت کیفیت و عملکرد رقابتی (بررسی کارخانجات ژاپنی) 2. نقش مدیریت روش گرا در بهبود دارایی 3. کواریانس مولفه های عملکرد در مدیریت زنجیره تامین 4. تجزیه و تحلیل آینده ی مدیریت عملیات 5. مسئولیت اجتماعی شرکت ها، تعیین معیار و عملکرد سازمانی در صنعت نفت :چشم انداز مدیریت کیفیت 6. بررسی کاربردهای تحلیل سلسله مراتبی در مدیریت عملیات 7. اثر شایستگی های فردی، شبکه، و همکاری عمومی بر روی سیستم مدیریت زنجیره تامین 8. عوامل موثر بر شیوه های مدیریت کیفیت: مطالعه تجربی شرکت های تولید نیوزلند 9. تجزیه و تحلیل اثر شیوه های مدیریت کیفیت در چین 10. ارزیابی عملکرد پایدار بانک ها با استفاده از مدل ابزار چندویژگی: استعمالی از بانک های فرانسوی 11. اثربخشی ایزو 9001 در بازار در حال ظهور به عنوان ابزار مدیریتی فرآیند کسب و کار 12. ترکیب ابزار کیفیت خدمات به مهندسی کنشی (کنسی-kansei) در خدمات: مطالعه ی موردی از گردشگران اندونزی 13. عوامل واسطه در ارتباط ویژگی های کارآفرین و عملکرد SMEاین محصول حاوی:1 فایل PDF زبان انگلیسی: 26 صفحه13 فایل PDF زبان فارسی: جمعا 20 صفحه ...
دانلود طرحهای توجیهی تولید انواع نان
دانلود طرح های توجیهی تولید انواع نان
طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی تولید نان فانتزی
طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی نان ماشینی
طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی لواش
طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی نان صنعتی
......
خلاصه طرح
موضوع طرح 
ظرفیت 
محل اجرای طرح 
سرمایه گذاری کـل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهیلات
دوره بازگشـت سرمایه
اشتغالزایی
توجیه اقتصادی 
سرمایه گذاری ثابت 
الف – 1 ) زمیـن 
الف – 2 ) محوطه سازی 
الف – 3 ) ساختمانها
الف – 4 ) ماشین‌آلات
الف – 5 ) تاسیسات
الف – 6 ) وسایل نقلیه 
الف – 7 ) تاسیسات اداری
الف – 8 ) هزینه‌های قبل از بهره‌برداری 
هزینه های جاری 
ب – 1 ) مواد اولیه و نهاده های تولید 
ب – 2 ) حقوق و دستمزد 
ب – 3 )هزینه نگهداری و تعمیرات 
ب- 4 ) هزینه استهلاک 
ب- 5 ) سوخت و انرژی 
ج – فروش
برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی
استهلاک هزینه های قبل از بهره برداری 
هزینه فروش و اداری ( معادل 2% فروش سالانه)
سود ویژه قبل از کسر مالیات
محاسبه دوره برگشت سرمایه
محاسبه نقطه سر به سر ( در 100% تولید )
حقوق و دستمزد
سوخت و انرژی
تعمیر و نگهداری
توزیع و فروشاستهلاک قبل ازبهره برداری
پیش بینی نشده
محاسبة کارمزد وام
عقد مشارکت مدنی
کارمزد عقد مشارکت مدنی
عقد فروش اقساطی
کارمزد عقد فروش اقساطی
کارمزد سالانه
اصل تسهیلات
جدول بازپرداخت اصل و کارمزد تسهیلات 
اصل بازپرداخت تسهیلات
...
برنامه گلبرگ: مباحث خواستگاری و ازدواج
جدیدترین مجموعه آموزش مسائل ازدواج و انتخاب همسر و خواستگاری به صورت پرسش و پارسخ و به صورت صوتیچه کنیم تا پس از ازدواج پشیمان نشویم؟
تمام مجردها بدون استثناء بخوانند(چاره مشکلات ازدواج و پاسخ به کلیه مباحث)
برای پاسخ به این سوال ابتدا باید یاد بگیریم که چه چیزهایی باعث پشیمانی ما خواهد شد و در مقابل چه راهکارهای عملی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد؟ برای شروع همینقدر بدانید که در هر شرایطی هستید می توانید بر مشکلات تان فائق آیید چگونه؟ با استفاده از 
صوتی بودن این مجموعه نیز این امکان را به شما می دهد تا در هر مکان و هر زمان حتی در ماشین و یا در حال پیاده روی از آن استفاده کنید و به سادگی قسمت های مورد نیاز خود را بارها و بارها گوش دهید.
ازدواج مهمترین رویداد زندگی هر فرد است و اگر آشنایی کاملی از موقعیت های آن نداشته باشیم هرگز نمی توانیم در این امر مهم به موفقیت و کامیابی برسیم. به جرئت ادعا می کنیم مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شماست کاملترین مجموعه در زمینه ازدواج است و تماما از برنامه گلبرگ گرفته شده. کافی است برای اعتبار این مجموعه نگاهی به گوشه ای از مباحث مطرح شده در آن بیندازیم:
گوشه ای از مباحث این مجموعه:
ملاک های انتخاب همسر واقعا و به زبان ساده چیست؟ اینکه می گویند پسر و دختر کفویت داشته باشند یعنی چه؟ آیا می توان به امید بهتر شدن وضع دینی پسر، با یک دختر مذهبی ازدواج کرد؟ وضع کار پسر برای خواستگاری چه باید باشد؟ آیا لزوما باید کار داشته باشد؟ اگر بیکار بود چطور؟ آیا جوانان باید صرفا انتخاب خود را از دید پدر و مادر انتخاب کنند؟ یعنی ...
  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • لیست لیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی