لیست

لیست جدیدترین محصولات بازار

لیست

لیست جدیدترین محصولات بازار

لیست جدیدترین محصولات بازار

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ادکلن مردانه

ادکلن دیزل Diesel مردانه
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن مردانه دیزل، عطری کاملا متفاوت و با گرایشی استثنائی و کاملا مدرن و احساس آزادی مطلق و راحتی فراموش نشدنی همه و همه در این محصول نهفته است. طراح این عطر همه سعی خویش را بکار برده تا نشان دهد این طرح او مطابق مد روز و کاملا به روز و مختص علایق جوانان امروزی می باشد.
عطر و ادکلن دیزل برای اولین بار در سال ۱۹۹۶با همکاری Marbert به بازار عرضه شد و به دلیل بسته بندی های غیر عادی اش بسیار مورد توجه قرار گرفت. برند Diesel در بازه زمانی ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳دارای ۳۱ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد.
دیزلیک برند لباس ایتالیایی است که توسط Renzo Rosso در سال ۱۹۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی بیشتر به دلیل مجموعه ی پارچه های کتان راه راه خود و زیور آلات برای قشر جوان معروف می باشد. برند دیزل در ۲۰ سال اول فعالیت خود توانست موفقیت های بسیاری را توسط مدیر خلاقی به نام Wilbert Das از آن خود کند. دیزل علاوه بر لباس دارای خط تولیدی در زمینه های عینک ،کیف ،کفش و عطر با بیش از ۳۰۰ نمایندگی در سراسر دنیا می باشد . او بر این باور بود که باید نظم را از آلمانی ها ، بازاریابی را از آمریکایی ها و خلاقیت را از ایتالیایی ها آموخت.
مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر دیزل برای طراحی عطر و ادکلن برند Diesel عبارتند از : Geza Schoen, Annick Menardo, Jacques Cavallier, Thierry Wasser, Harry Fremont, Olivier Cresp, Landi Arturetto, Fabrice Pellegrin, Anne Flipo, Pascal Gaurin, Alienor Massenet, Olivier

Polge , Pierre Wargnye
ادکلن مردانه دیزل (Diesel)

Disel Fuel For Life Denim
محصول سال ۲۰۱۲
با رایحه ای استثنایی و متفاوت …
برای افرادی که خواستار توجه می باشند …
با بویی ماندگار و دلنشین …
این محصول توسط کمپانی بزرگ و معتبر دیزل طراحی و ساخته شده است.

شیشه و بسته بندی این محصول همانطور که در تصاویر می بینید طرح و زیبایی منحصر بفرد و جالبی را دارا می باشد.

حجم : ۷۵ ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette
خرید
ادکلن مردانه کرید مونتین سیلور واتر Creed Sliver Mountain Water
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن مردانه خنک سیلور مونتین واتر کیرید Creed Sliver Mountain Water یادآور روزهای پر هیجان حاصل از اسکی بر روی کوه های پوشیده از برف سوییس می باشد. این محصول با بسته بندی ای که نشان دهنده ی برف های زیبا و خیره کننده روی کوه ها است، برای خرید هدیه پیشنهاد مناسبی می باشد.

نت های بویایی ادکلن :
رایحه اولیه : ترنج ، ماندارین
رایحه میانی : چای ، مویز سیاه
رایحه پایه : گالبانوم ، مشک ، چوب صندل ، دانه پتی

ادکلن مردانه کرید سیلور مونتن (Creed Silver Mountain)
یکی از پر فروش ترین ادکلن های سال در فرانسه
رایحه ای که به یاد همگان می ماند …
با ماندگاری فوق العاده عالی
مخصوص مردان شیک پوش و مشکل پسند

ادکلن مردانه سیلور مونتین واتر کیرید Creed Sliver Mountain Water، ادکلن مورد علاقه استاد عطر ساز، الیور کرید است. رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است. این ادکلن دارای رایحه ای تازه و خاص بوده و برای استفاده روزانه انتخابی بسیار عالی می باشد. ترکیب نت های چای سبز، مویز، مشک و ترنج، ایجاد رایحه ای نو، پاک و درخشان نموده است که بدون قوی و زننده بودن، توجهات را به سوی خود جلب می کند.
خرید
ادکلن مردانه دیزل مُشتی اُنلی براو Diesel Only The Brave
قیمت: 55,000 تومان
عطر اونلی د بریو از برند معروف دیزل ، در سال ۲۰۰۹ که همراستا با پنجاهمین سالگرد تولد بنیانگذار این برند می باشد با طراحی الیور پولگ ، آلیئنور ماسنته و پیئر وارنی طراحی شد. این عطر که در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بطری آن، که شبیه به مشت گره شده ی انسان می باشد، در ایران به نام دیزل مشتی شناخته شده است.
بطری ادکلن مردانه دیزل مُشتی انلی براو، با رنگ خاکستری و دربی به رنگ استیل و با کتیبه ای از لوگوی این برند در قسمت جلوی این بطری طراحی شده است.
رایحه ی ادکلن مردانه دیزل مُشتی انلی براو، بسیار جذاب و احساس برانگیز می باشد و به طرز شگفت انگیزی مورد پسند خانم ها قرار دارد. رایحه ی ادکلن دیزل مُشتی انلی براو را می توان در دسته ی رایحه های شرقی چرمی چوبی دسته بندی نمود. نارنگی و لیمو و برگ بنفشه، گشنیز، سدر و چرم، بوته وحشی جاوی، لوبان، لادن و عنبر سائل ساختار این رایحه را شکل داده اند. این عناصر نهایتا رایحه ای ملایم و خنک را پدیدار گشته اند که این عطر را مناسب برای روزهای گرم سال نموده است .
خرید
ادکلن ازرا پور هوم مشکی مردانه Azzaro Pour Homme
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن ازرا پور هوم مشکی مردانه Azzaro Pour Homme ، ادکلنی آروماتیک برای مردان است. این ادکلن توسط Gerard Anthony و Martin Heiddenreich ایجاد شده و در سال ۱۹۷۸ رونمایی شد. نت های بالایی آن شامل زیره سیاه، زنبق، اسطوخودوس، مریم گلی، ریحان، رازیانه، ترنج و لیمو می باشد. نت های وسطی از چوب صندل، توت، نعناع هندی، خس خس، سدر و هل تشکیل شده و در نت های پایه، رایحه چرم، لوبیای تونکا، عنبر، مشک و گلسنگ قابل توجه است.
ادکلن آزارو پور هوم مردانه, ادکلنی رمانتیک و فریبنده برای آن دسته از آقایانی که دلربایی می کنند و در شب های سرد زمستانی و پاییزی خود را با عطری گرم و تلخ پوشش می دهند و خود را ستاره شب های سرد زمستانی می کنند.
ادکلن مردانه آزارو پور هوم یا رایحه گرم و تلخش از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین عطر های معروف کمپانی azaaro نیز می باشد. ادکلن آزارو پور هوم در سال ۱۹۷۸ میلادی در کشور فرانسه توسط تیمی از طراحان کمپانی azzaro تولید شد که ترکیبات اصلی آن عبارتند از زیره سیاه ، استوقودوس ، ریحان، ترنج و لیمو نیز می باشد.
عطر آزارو Azzaro Pour Homme مخصوص مهمانی های شب و غروب های پاییزی است که با رایحه ی گیرای آن همگان را مجذوب می کند و شما را ستاره جمع جلوه می دهد.
اکنون عطر و ادکلن آزارو Azzaro در ۱۲۰ کشور جهان در حال فروش می باشد و ماندگاری و پخش بوی آن نیز زبان زد هر کسی نیز شده است.
خرید
ادکلن خنک اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUA
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن خنک و شیرین اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUAT یک عطر خنک و متبلور مانند قطره ای در آب برای تمام لحظات و بالا بردن انرژی شماست.
این عطر مدرن و نوآورانه تداعی گر آب یخ و مناسب در گرمای تابستان است. پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای، که حیرت همگان را بر می انگیزد …

کمپانی بولگاری در سال ۱۸۸۴ با تولید جواهر آلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس و در سال ۱۹۰۵ به همراه دو پسرش Constantino و Giorgio آن را گسترش داد. Bvlgari در اولین فاز در سال ۱۹۷۰ شعبات دیگر را در نیویورک، جنوآ، مونت کارلو و پاریس افتتاح کرد و رفته رفته تولید محصولاتی از قبیل ساعت، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و چرم و همچنین ساخت هتل را آغاز کرد. در سال ۱۹۹۲ تنوع محصولات خود را اینبار با تولید عطر و ادکلن با طراحی عطر Eau Parfumee au The Vert بالا برد.

ویژگی های ادکلن مردانه آکوا بولگاری:
عمر محصول: ۸ الی ۱۰ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده: روز و شب
مناسب برای: مردان
سن مصرف: تمام سنین
بو: خنک و شیرین
فصل: چهار فصل/ ترجیحا تابستان
حجم:۱۰۰میلی گرم
تولید: امارات تحت لیسانس کمپانی بولگاری ‎ Bvlgari
خرید
ادکلن تام فورد توسکان لیدر اسپرت Tuscan Leather
قیمت: 70,000 تومان
توسکان لیدر Tuscan Leather از مجموعه Private Blend تام فورد است که شامل ۱۲ عطر میباشد که هر کدام به تنهایی یا در ترکیب با عطرهای دیگر مجموعه قابل استفاده است. مجموعه پرایوت بلند در سال ۲۰۰۷ تولید شد. توسکان لیدر برگرفته از توسکانی، یکی از مناطق کشور ایتالیاست که مرکز آن شهر فلورانس می باشد. توسکانی دارای طبیعت شگفت انگیز و دارای مرغوبترین چرمهای دنیاست. عطر توسکان لیدر، عطریست استثنایی و فوق العاده ماندگار، فقط کافیست به او فرصت دهید تا شما را جادوی خود کند. نمایش اصلی این محصول تمام عیار نیاز به زمان دارد. تام فورد در وصف این عطر میگوید:” این محصول رمزآلودترین و کاملترین عطر من است و بایستی آنرا بطرزی استثنایی عرضه کنم تا احساسی رویایی و منحصر بفرد را در وجود همگان برانگیزم.

توسکان لیدر در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد.

رایحه اولیه : زعفران ، تمشک ، آویشن
رایحه میانی : گل یاس ، آلبانوم
رایحه پایه : کهربا ، چرم ، نت های چوبی ، پارچه جیر

بررسی تام فورد Tuscan Leather عطری مسحور کننده .
PRIVATE BLEND های رویایی FORD از سال ۲۰۰۷ معرفی شدند. این سری در ابتدا شامل ۱۲ پرفیوم مسحور کننده بود که در حال حاضر به ۱۹ محصول گسترش داده شده است.

نکته جالب در رابطه با این محصولات آن است که می توان هرکدام از آنها را جداگانه و یا در ترکیب با یکدیگر استفاده نمود، البته اگر بتوانیم از پس بودجه خرید چند پرایوت بلند بر بیاییم ! عطرهای این سری در اندازه های ۵۰ ، ۱۰۰و ۲۵۰ میل عرضه می شوند . PRIVATE BLEND عرصه ایست که رایحه های بسیار ویژه با استادانه ترین روش های رایحه گیری حاصل می شوند. این مجموعه زاده یک نابغه طراحی رایحه های واقعی به نام تام فورد است .

چرا توسکان؟
توسکانی ( که در زبان محلی تسکانا خوانده میشود ) یکی از مناطق کشور ایتالیاست که مرکز آن شهر زیبا و تاریخی فلورانس است که برج پیزای آن شهره خاص و عام است . کل توسکانی پوشیده از مراتع خیره کننده و طبیعت شگفت آوری ست که عامل توسعه دامداری و تولید یکی از بهترین و مرغوبترین انواع چرمهای دنیا است .

تام فورد نابغه از این نعمت طبیعت بهره جسته و یک عطر یگانه و در نوع خود بی رقیب را تولید نموده است . شما عطری پیش رو دارید که چرمی ، چوبی و دودی ست و می توان آن را عطری فاقد طعم شیرین دانست . شاهکاری که با نت دقیق زعفران ، تمشک و آویشن شروع میشود در نت میانی با ترکیب عجیب کندر و گل یاس روان آدمی را نوازش می دهد تا داستان اصلی شروع شده و پرده آخر سمفونی یعنی چرم و عود نواخته شود . این پرده از این سمفونی رویایی ساعتها چون یک اسب زیبا در عرصه مشام شما و اطرافیان خواهد تاخت.

شخصیت آن کیست؟
یک صحنه ی رویایی ، تصورش آسان است ، یک نجیب زاده . فرقی نمی کند یک شاهزاده ی جوان اما جا افتاده ، مصمم ، خوش تیپ و یا یک خانم زیبا ، خوش پوش معقول و متفکر ، سوار بر یک اسب مادیان تیزپای زیبا ، در حال تاختن میان دشتی مملو از بوته های تمشک و پوشش گیاهی شامل آویشن و گلهای زیبای زعفران و یاس در جنگلی پر از عطر عود . این همه رایحه بی بدیل کافی نیست ! چون نم نم باران علاوه بر مراتع بر روی اسب زیبا و رویایی شما هم نشسته و عطر منحصر بفرد چرم و رایحه حیوانی را به اعماق وجود شما سرازیر میکند.

Tuscan Leather در ابتدا یک عطر خطی به نظر خواهد آمد و این به علت خلوص و کیفیت بیش از حد تصور رایحه های آن است پ. ولی کافیست به او فرصت دهید تا خود نمایی و شما را جادو کند. بله ! عرض اندام این محصول منحصر بفرد نیازمند زمان است. می بایست در عرصه بتازید و تمامی نت های آن را با اسب تیزپای خود طی کنید تا تمامی روایح زیبا را از مشام خود بگذارنید.

این محصول، رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم ” این جمله از تام فورد است که صاحب استثنائی ترین و خاصترین برند عطرسازی جهان است، این عطر را به جرأت می توان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی ۲۰۰۷ به مدت ۳ سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.
خرید
ادکلن مردانه خنک بلو فور من Blue For Men
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن مردانه بلو فور من Blue For Men عطری با رایحه ای خنک می باشد که توسط برند RASASI ارائه گردیده است. عطر بلو فور من، رایحه ای ایده آل برای استفاده روزمره آقایان است.
عناصر تشکیل دهنده رایحه عطر بلو فور من را نت های پرتغال ماندارین، نعناع، گل یاس، گل شمعدانی، گشنیز، گل رز، فلفل، نت های چوبی و کهربا تشکیل داده اند و رایحه این عطر را غنی نموده اند. عطر Blue For Men رایحه تمیز و پودری دارد و طراوت رایحه اش، آن را انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره آقایان در روزهای گرم سال کرده است.

ادکلنی پر فروش
با رایحه دلپذیر
مناسب برای آقایان
روز و شب
محصول کشور : u.a.e
مناسب برای : مردان
نوع محصول :eau de toulede
۱۰۰ میل
خرید
ادکلن مردانه آلفرد دانهیل قهوه ای Alfred Dunhill Men
قیمت: 120,000 تومان
ادکلن مردانه آلفرد دانهیل براون یا قهوه ای از برند نامی دانهیل، در سال ۲۰۰۳ توسط طراحی بنام میشل آلمایراک طراحی و به بازار عرضه شد. دانهیل قهوه ای با دارا بودن رایحه ای بسیار شیک، جذب کننده، بسیار قدرتمند، ماندگار و خاص، حس هیجان درونی را در آقایان با هر نوع سلیقه ای ایجاد می کند. این عطر کلا مردانه، با رایحه ای که آن را می توان در گروه بویایی رایحه های جنگلی و چوب های معطر طبقه بندی نمود، با نمایش تمی از گرمی و تلخی، مورد مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال به خصوص پائیز می باشد. از این رایحه می توانید به راحتی در هر زمان، مکان و مناسبتی بدون هیچگونه محدودیتی، لذت ببرید.
در یادداشت اولیه ی ادکلن مردانه آلفرد دانهیل قهوه ای، گل مریم کلاری، اسطوخودوس ، لیمو و گل شمعدانی حضور داشته که پس از خشک شدن بر روی پوست ، در نت میانی بنفشه ، ریشه ی زنبق زرد ، قرنفل ، سدر و گل یاس خود نمایی می کند و سرانجام در نت پایانی ، این محصول با عناصری چون سدر ، چرم ، مشک ، چوب صندل ، خس خس و دانه ی تونکا ماموریت خود را به خوبی به پایان رسانیده و ماندگار می گردد.
خرید
ادکلن هوگو بوس مردانه Hugo Boss
قیمت: 50,000 تومان
بوس من محصول مردانه ی فوق آروماتیک و ادویه ای برند هوگو بوس که در سال ۱۹۹۵توسط باب آلیانو طراحی شد. این محصول با ترکیب عصاره ی جنگلی و میوه های تازه ، سبب گردید تا در کنار رایحه ی تلخش ، ملایمتی به همراه خود آورده باشد.
نت ابتدایی آن با ریحان ، گریپ فروت ،نعناع ، اسطوخودوس و سیب آغاز و با عصاره ی گیشنیز ، شمعدانی ، سالویا و میخک صد پر ادامه و در انتها با صنوبر ، نعناع هندی و سدر خاتمه می یابد.
با این که اکثر آقایان آن را رایحه ای مصنوعی می نامند اما به این نتیجه رسیده اند که با سه بار اسپری از این محصول می توانند در هر مکانی با خیال راحت حداکثر تا هفت ساعت بهترین بهره را از این رایحه ببرند.
با توجه به دارا بودن عناصر گلی در درون ترکیبات خود، رایحه ی ملایم و تلخ آنرا می توان در روزهای گرم سال به ویژه در سالن های ورزشی استفاده نمود.
این عطر کاملا مردانه از لحاظ بویایی هیچ رغیبی در این راستای بویی نداشته و خنکی فوق العاده ای را پس از نیم ساعت به شما ارزانی می دارد.
خرید
ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون 1Million Paco Rabanne
قیمت: 50,000 تومان
ادکلن پاکورابان وان میلیون، عطری احساسی و تازه از نوت های درخشان و پر تلالو است.
عطر ادکلن مردانه پاکورابانی وان میلیون از برند نام آشنای پاکو رابانی که در سال ۲۰۰۸ با طراحی سه طراح مشهور , میشل گیرارد، کریستوف رینود و اولیور پجوکس طراحی شد. مدیر برند پاکو رابانی در خصوص این عطر میگوید، در تمام ادیان و ملتها طلا مظهر فریبندگی و وسوسه کردن انسان ها بوده است، طلا در اطراف ما در معماری ، دیزاین ، لباس و لوازم جانبی و مد وجود دارد. در تمام این موارد ، برای مردم همیشه طلا قابل احترام و مورد توجه بوده است.
بطری عطر وان میلیون پاکو رابانی ، تداعی کننده شمش طلا ست که نشان دهنده ی قدرت ، ثروت ، تجملات و دوام می باشد.
رایحه ی اولیه ی این عطر را  پرتقال ماندارین ، نعناع و گریپ فروت و رایحه ی میانی آنرا ادویه جات ، دارچین و رز و رایحه ی پایانی و اصلی اش را ، نعناع هندی ، عنبر ، چرم و رایحه های چوبی تشکیل داده است. جادو کننده ، احساس برانگیز و شیرین از کمپانی پاکو رابانی که در بدو تولید ، توانست برگ زرینی در کارنامه خود قرار دهد. قیمت ادکلن وان میلیون با در نظر گرفتن کیفیت و ماندگاری در رده خوبها جای میگیرد.
ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون، برای تمامی سنین و در هر زمان و مکانی پیشنهاد می گردد.
خرید
  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • لیست لیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی